Moda na kalendarze książkowe

Papier firmowy, to jeden z bardzo istotnych czynników, wpływających na wizerunek firmy. Oczywistym jest, że samymi firmówkami świata się nie zwojuje, więc dobrze jest zainteresować się innym rodzajem promocji, który elegancją dorówna porządnemu papierowi firmowemu.Bardzo często można spotkać się z opinią, że kalendarze książkowe są jednym z tych gadżetów reklamowych, których posiadanie bezpośrednio przekłada się na względy wizerunkowe firmy oraz jej prestiż. Kalendarze książkowe produkuje się z użyciem takich materiałów, które powodują, że „zwykły kalendarza” staje się eleganckim atrybutem nowoczesnego człowieka biznesu. Skoro są one aż tak dobrze postrzegane, to jak najlepiej podejść do tego tematu?

Kalendarze książkowe – wybór najlepszego wykonawcy

W pierwszej kolejności najlepiej jest skupić się na wyborze adekwatnej firmy zajmującej się realizacją zamówień na ten rodzaj kalendarzy. Podobnie jak w przypadku doboru najodpowiedniejszego partnera do wszelkich działań biznesowych, również i w momencie rozpoczęcia poszukiwań najdogodniejszej oferty na kalendarze książkowe warto skupić się na poszukiwaniach odpowiedniej firmy, a dopiero w dalszej kolejności konkretnych produktów w obrębie jej oferty.

Szukając wykonawcy zamówienia, dobrze jest posiłkować się opiniami na temat wiodących firm. Pośród najbardziej rozpoznawalnych marek bez trudu odnaleźć można Studio Kalendarzy. Jest to firma, która zajmuje się produkcją najróżniejszych kalendarzy firmowych, a w tym również kalendarzy książkowych, a co bardzo istotne, oferta tej firmy wyróżnia się szerokim wyborem, najwyższą jakością oraz dobrymi, konkurencyjnymi cenami. Kalendarze książkowe, które zestawione są na stronie z ofertą na kalendarze książkowe, zaliczają się do czołówki tego rodzaju produktów reklamowych.

Odnalezienie wykonawcy, który cieszy się dobrymi opiniami, to klucz do dobrej jakości produktów. W momencie, gdy mamy określonego wykonawcę, można przystąpić do wyboru najatrakcyjniejszej dla nas propozycji kalendarzy.

Trafnie wybieramy kalendarze książkowe

Nawiązując do przykładu oferty „Studio Kalendarzy”, jak na dłoni widać, że wybór jest znacząco urozmaicony. Kalendarze książkowe, nie dość, że dostępne są w wielu opcjach formatów, to dodatkowo wykonywane są w bardzo efektownych, szalenie zróżnicowanych wariantach okładek.

Wybór formatu kalendarzy książkowych

Dokonując wyboru kalendarzy książkowych dla własnej firmy, w pierwszej kolejności dobrze jest zastanowić się nad ich preferowanym formatem. Najczęściej spotykanymi formatami kalendarzy z tej rodziny są:

  • kalendarze A5
  • kalendarze A4
  • kalendarze B5
  • kalendarze kieszonkowe

Trafny wybór formatu jest o tyle istotny, że przekłada się on na łatwość użytkowania kalendarzy.

W momencie, gdy kalendarze miałyby być podręcznymi gadżetami, będącymi zawsze pod ręka, bez względu na to czy ich posiadacz znajduje się w biurze, czy też poza nim, dobrym wyborem będą kalendarze w formacie A5 lub B5.

Jeśli jednak kalendarze miałyby pełnić funkcję dziennika pracy i miałyby domyślnie znajdować się na stałe w biurze, to dobrym wyborem są kalendarze A4, które wspaniale sprawdzą się nawet w momencie, gdy dane wydarzenia wymagają dodatkowych, rozleglejszych notatek lub opisów.

Kalendarze kieszonkowe, to najmniejszy wariant kalendarzy książkowych, co jednocześnie stanowi ich główną zaletę. Taki kalendarze mieszczą się wszędzie, a dzięki ich niedużym rozmiarom, maja bardzo urokliwy charakter.

Blok kalendarzy książkowych

Bloki w kalendarzach książkowych są kolejnym aspektem na który warto zwrócić uwagę podczas dokonywania decyzji zakupowych. Bloki kalendarzy, poza różnorodnym designem kalendarium oraz rodzaju papieru, na którym zostały wydrukowane, różnią się objętością. Ogólnie rzecz ujmując, dostępne są dwa typy bloków:

  • bloki tygodniowe
  • bloki dzienne

Blok tygodniowy, to bardzo wygodne rozwiązanie polegające na tym, że lewa i prawa strona otwartego kalendarza prezentuje cały tydzień. Opcja ta jest idealna dla osób, które poszukują kalendarzy, służących im jako miejsce do organizowania czasu pracy bez większych komentarzy.

Kalendarze z blokami dziennymi zostały zaprojektowane w taki sposób, że na każdej stronie znajduje się kalendarium dotyczące jednego dnia. Opcja ta z pewnością przypadnie do gustu tym, którzy przyzwyczajeni są do notowania większej ilości informacji, stanowiących komentarz do danego wydarzenia.

Okładka kalendarza

Okładka, mimo, ze jest najbardziej atrakcyjną częścią kalendarza, powinna być wybierana w ostatniej kolejności. Okazuje się, że część opraw dostępna jest wyłącznie w danym formacie kalendarzy, z danym blokiem, więc może okazać się, że pieczołowicie wybrany kalendarz pod kątem okładki może nie spełniać wszystkich oczekiwań zamawiającej je firmy.

Dobrym wyjściem z patowej sytuacji, jaka może być brak opraw w danej grupie kalendarzy, jest złożenie zamówienia na kalendarze indywidualne. W takim przypadku nie należy spodziewać się żadnych ograniczeń.

Jak zadbać o ubrandowienie kalendarzy książkowych?

Kupując kalendarze książkowe, ma się do dyspozycji bardzo obszerną ofertę związana z możliwościami umieszczenia logo firmy na okładce, a nawet z wkomponowaniem w ich blok dodatkowych stron.

Poza opcjami powyższymi, możecie też mieć Państwo przeróżne dodatki, które wpływają na końcowy wygląd kalendarzy oraz ich funkcjonalność.

Nie ma zbyt wielkiego sensy roztrząsanie tematu dodatków dalej, gdyż jest ich cały ogrom. Najlepiej jeśli sami przekonacie się zagłębiając się w ofertę kalendarzy książkowych.

Dla kogo kalendarze książkowe?

Kalendarze książkowe to świetny wybór dla każdej firmy! Zyski wizerunkowe, płynące z posiadania tak efektownych gadżetów są co najmniej tak duże jak posiadanie eleganckiego papieru firmowego. Warto więc zainwestować i cieszyć się efektami.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *