Papier firmowy w eleganckim wydaniu

Papier firmowy, o którym pisałem już w poprzednich wpisach, znajduje zastosowanie w prawie każdej firmie. Dzięki wielu możliwościom stworzenia firmówek wedle własnego pomysłu i projektu, możliwe jest stworzenie czegoś na prawdę wyjątkowego i oryginalnego. Przy odrobinie wprawy i wyczucia, możliwe jest nawet stworzenie papieru, którego elegancją będzie olśniewała osoby, które będą miały z nim styczność.

Projekt graficzny papieru firmowego

Bardzo ważnym procesem produkcji papierów firmowych jest etap ich projektowania. To właśnie na tym etapie w przeważający sposób określa się charakter i styl całości tych druków firmowych. Projekt papieru firmowego, aby posiadanie go przynosiło jak najlepsze efekty, powinno przebiegać w sposób przemyślany i najlepiej, żeby projekt powstawał przy wkładzie inwencji doświadczonego projektanta.

Dobry projekt graficzny, który miałby sprawić, że papier firmowy będzie odbierany jako elegancki, powinien zawierać w sobie stosunkowo niewielką ilość elementów graficznych, których użycie powinno być przemyślane i nienachalne. Dobrą praktyką jest zastosowanie w pierwszej kolejności tych elementów, bez których papier firmowy nie miałby prawa bytu. W pierwszej kolejności należałoby zastanowić się nad rozmieszczeniem danych teleadresowych, nazwy oraz loga firmy. Dopiero w momencie, gdy te elementy zostają już umieszczone w odpowiednich pozycjach, można pomyśleć o wzbogaceniu projektu o kolejne elementy graficzne.

Wybór odpowiednich materiałów na papier firmowy

Wybór papieru, na którym zostaje nadrukowana uprzednio zaprojektowana treść, jest bardzo istotnym, drugim już etapem kreacji papierów firmowych. W ofercie dobrych producentów znajdują się przeróżne opcje podłoży służących do produkcji firmówek. Jeśli znajdzie się już odpowiedni wykonawca, to najczęściej będziecie mieli możliwość wyboru kilku wariantów papierów, które najczęściej różnią się rodzajem faktury, kolorem i grubością (gramaturą).

Wybór papieru dla swoich potrzeb uzależniony jest w dużej mierze od tego, czy chcemy aby nasz papier firmowy wyglądał nowocześnie, czy też bardziej tradycyjnie. W przypadku takich firm jak kancelarie prawnicze lub inne, świadczące swoje usługi w zakresie obsługi prawnej czy też finansowe, bardzo dobrze sprawdzają się papiery kremowe o delikatnej eleganckiej fakturze. W przypadku firm kojarzonych bardziej z nowoczesnością, warto zawęzić wybór papierów na białe gładkie lub subtelnie fakturowane. Firmówki na takich papierach są bardzo eleganckim rodzajem druków firmowych.

Rodzaj druku papierów firmowych

Papier firmowy może być wydrukowany cyfrowo lub offsetowo. Jeżeli jednak zależy Ci na najwyższej jakości, to nie powinieneś ryzykować druki cyfrowego, którego jakość uzależniona jest od bardzo wielu czynników i jakości samej maszyny drukującej. W przypadku eleganckich papierów firmowych należałoby postawić na druk offsetowy. W przypadku druku offsetowego, papier firmowy może być wydrukowany w pełnym kolorze powstałym z palety CMYK lub ze specjalnych kolorów pantone, co daje bardzo duże możliwości uzyskania ciekawych, eleganckich efektów.

Na koniec…

Papier firmowy może stanowić świetne źródło reklamy oraz, poprzez swoją elegancję, może wpływać na to jak widziana jest firma przez jej Klientów. W trakcie wyboru firmy, która miałaby zająć się drukiem Waszego papieru firmowego istotne jest, aby wybrać taką, która budzi zaufanie i dysponuje szeroką ofertą druku papieru. Duży wybór i dobra opinia, to dowód na to, że dana firma podchodzi do produkcji papierów firmowych w sposób odpowiedni i najpewniej wykona zamówienie należycie. Kilkukrotnie miałem już możliwość korzystania z ich oferty i wszystko przebiegało super.

Dobry i elegancki papier firmowy to bardzo istotna sprawa i jeśli decydujesz się na zamówienie firmówek dla swojej firmy, to nie traktuj tego po macoszemu. Poświęć temu tematowi odpowiednio dużo czasu, aby Twoje papiery firmowe w pełni spełniły Twoje oczekiwania.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz